AIMC piedāvā apgūt efektīgu TikTok vizuālo efektu veidošanu
Projekts: Mācību vizīte AIMC esošo pakalpojumu uzlabošanai vai jaunu izstrādei
Mūsdienās TikTok ir viena no sociālajām mediju platformām, kas piedāvā īsus un uzmanību piesaistošus videoklipus. Tiem, kas vēlas apgūt uzrunājošu TikTok efektu veidošanu, biedrība "Attīstības un inovāciju mācību centrs" (AIMC) piedāvā apmācības: Tik Tok efektu veidošana ar Effect House rīku. Jāuzsver, ka apmācību saturs izstrādāts sadarbībā ar norvēģu organizāciju "Norsensus MediaForum", kad AIMC viesojās uzņēmumā mācību vizītē Norvēģijā, pēc tam iegūtās zināšanas un prasmes aprobējot pirmajās TikTok apmācības, piedaloties uzņēmējiem, organizācijām un jauniešiem.
Kā norāda pati biedrība, vasaras izskaņā AIMC organizēja aprobācijas semināru TikTok fona efektu veidošanai ar Effect House rīku. Adas Paulas Vītoliņas un Andra Sarksņa vadībā semināra dalībnieki izmēģināja TikTok ziņu fona un priekšplāna dinamisku vizuālo efektu veidošanu. Piemēram, iekļaujot uzņēmuma logotipu ziņas fonā vai reklamēto pakalpojuma vizuālo elementu ziņas priekšplānā. Semināra laikā dalībnieki veidoja dažādus efektus ar Effect House rīku un diskutēja, kā turpmāk nodrošināt šāda veida izglītojošus seminārus gan jauniešiem, gan tiem, kas strādā un sadarbojas ar jauniešiem. Tika apskatītas arī semināra klātienes un tiešsaistes formas, tā padarot apmācības pieejamas plašākam interesentu lokam. Plānots, ka AIMC arī turpmāk organizēs izglītojošus seminārus par TikTok fona efektu veidošanu ar Effect House rīku.
Lai uzzinātu papildu informāciju par semināru “Tik Tok fona efektu veidošanai ar Effect House rīku” rīkošanu, nepieciešams sazināties ar AIMC vadītāju Ievu Vītoliņu, rakstot uz e-pastu: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vai zvanot uz mob.tālr.: 29 215 073.
AIMC iniciatīvas mērķis ir dot iespēju gan jaunatnes darbiniekiem, gan organizācijām, kuru mērķauditorija ir bērni un jaunieši, pilnveidot saziņas iespējas, informējot par saviem pakalpojumiem TikTok platformā. Lai gūtu zināšanas par TikTok efektīgu izmantošanu un Effect House rīka izmantošanu saziņai TikTok, pavasarī AIMC apmeklēja norvēģu uzņēmumu "Norsensus MediaForum" ar ilggadēju pieredzi digitālo stāstu veidošanā un sociālo mediju kanālu stratēģiskā izmantošanā sociālajiem mērķiem.
Jānorāda, ka jaunizveidotā iniciatīva papildina AIMC kapacitātes projekta aktivitāšu īstenošanu, kura mērķis bija izstrādāt Resursu piesaistes stratēģiju un Rīcības plānu. Viena no plāna sastāvdaļām ir jaunu STEAM pakalpojumu izveide biedrībā, apgūstot digitālās komunikācijas un stāstu prasmes un izveidot jaunus izglītības pakalpojumus. AIMC Rīcības plāns paredz arī jaunu cilvēkresursu, īpaši jauniešu piesaisti. Iniciatīvas mērķis - stiprināt AIMC cilvēkresursu kapacitāti, iesaistot centrā jauniešus, kuri ir apguvuši mūsdienām aktuālās IT prasmes un motivēti attīstīt jaunus pakalpojumus AIMC.