Fokusgrupās apspriež jauna vizuālā tēla izveidi
Viens no izvirzītajiem biedrības mērķiem bija jaunas vizuālās identitātes izstrādāšana un komunikācijas stratēģijas veidošana.
Rudenī biedrības cilvēki un aktīvie teritorijas iedzīvotāji sanāca kopā un fokusgrupu laikā apskatīja dažādus tematus. Pirmās tikšanās laikā uzmanība tika pievērsta tam, kā biedrība izskatās šobrīd. Lai saprastu, kā mainīties, sākumā jāsaprot, kā šobrīd biedrība izskatās un sevi parāda uz āru. Tāpēc tika rakstītas asociācijas - ar ko un kā asociējas "Ziemeļkurzemes biznesa asociācija". Tika apspriestas un nosauktas biedrības vērtības, kas ir būtiski, izvirzot turpmākos mērķus. Tika apskatīts, kā biedrība izskatās ārējā komunikācijā un, piemēram, dažādos virsrakstos.
Otrās tikšanās laikā notika “prāta vētra” par biedrības identitāti, stiprajām un vājajām pusēm. Šoreiz vairāk uzmanības tika pievērsts vizuālajam tēlam, piemēram, logo un izmantotajai simbolikai. Kā arī tika spriests par jauna moto ieviešanu un kopējo biedrības tēlu, ko veidot nākotnē. Tēla veidošanas kontekstā tika apspriestas šī brīža stiprās un vājās biedrības puses, kas deva izpratni par resursiem, kas šobrīd jau ir pieejami un kas būtu jāpapildina.