Latvijas Mazpulki uzsāk projekta “REDZI?!” īstenošanu
Lai veicinātu “Latvijas Mazpulku” atpazīstamību sabiedrībā, uzlabotu komunikācijas efektivitāti un palielinātu privātā finansējuma īpatsvaru budžetā, “Latvijas Mazpulki” uzsāk projekta “Redzi?!” īstenošanu.
Projekta ideja radusies, kad biedrība “Latvijas Mazpulki” secinājusi, ka tās vizuālais komunikācijas veids ir novecojis un ka arvien vairāk samazinās sociālajos tīklos sasniegtā auditorija. Lai biedrība “Latvijas Mazpulki” ar savām komunikācijas aktivitātēm sasniegtu plašāku auditoriju, kā arī efektīvāk nodotu vēstījumu par savu darbību un tās ietekmi, secināts, ka tās zīmolam un sociālo tīklu saturam jākļūst modernākam un interesantākam mērķauditorijām, tai skaitā, potenciālajiem ziedotājiem un sponsoriem. Tāpat biedrība secinājusi, ka tai ļoti nelieli ir ieņēmumi no vietējiem ziedotājiem – uzņēmējiem un bijušajiem biedriem. Lai arī šobrīd laukos ir daudz spēcīgu uzņēmēju, kas varētu saskatīt savu sociālo atbildību ieguldīt savus līdzekļus lauku jauniešu izaugsmē, līdz šim biedrība mērķtiecīgi nav strādājusi ar šo potenciālo ziedotāju grupu.
Projekta ietvaros plānots grafiskā dizainera vadībā izstrādāt jaunu zīmola identitāti, apmācīt organizācijas dalībniekus jaunās identitātes lietošanā, fotogrāfijā un sociālo tīklu administrēšanā, kā arī veidot kvalitatīvu sociālo tīklu un mājaslapas saturu, kas informētu sabiedrību par biedrības darba ietekmi sabiedrībā, savukārt, lai palielinātu privātā finansējuma īpatsvaru, tiks organizētas minikampaņas, tiks piesaistīti ziedojumi no lauku uzņēmējiem, kā arī tiks attīstīta mazpulku suvenīru un atribūtikas tirdzniecība. Ņemot vērā, ka sabiedrības un uzņēmēju vidū pieaug ziedošanas kultūra un uzņēmēji arvien labāk izprot sociālo atbildību pret kopienu, paredzams, ka, uzrunājot lielākos ar lauksaimniecību saistītos uzņēmējus un lauksaimnieku organizācijas, tiks ielikts pamats ilgtermiņa attiecībām ar potenciālajiem ziedotājiem no biznesa vides.
Biedrība paredz, ka, aktīvi un mērķtiecīgi uzlabojot mazpulku tēlu un radot kvalitatīvu un sabiedrībai interesantu sociālo tīklu saturu, un vienlaicīgi ieviešot līdzekļu piesaistes aktivitātes, tuvāko 2 gadu laikā ir iespējams palielināt neprojektu ieņēmumu īpatsvaru, iegūt vērtīgu pieredzi un prasmes veiksmīgai finanšu piesaistei nākotnē un nostiprināt biedrības tēlu sabiedrībā.