Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.

Latvijas Mazpulkiem jauns zīmols

18.07.2023 | Ilgtspēja un kapacitāte
Projekts: Redzi?!
Latvijas Mazpulkiem jauns zīmols

Lai veicinātu “Latvijas Mazpulku” atpazīstamību sabiedrībā, uzlabotu publicitātes kvalitāti, nodrošinātu kvalitatīvu mārketingu un palielinātu privātā finansējuma īpatsvaru budžetā, “Latvijas Mazpulki” īstenoja AIF kapacitātes projektu “Redzi?!”. Projektā atjaunots organizācijas zīmols un sociālo tīklu satura stratēģija, nozīmīgi palielinot sekotāju skaitu sociālajos tīklos. 

Analizējot biedrības “Latvijas Mazpulki” vizuālo komunikācijas veidu un zīmolu, tika secināts, ka tas ir novecojis un tam nepieciešama atjaunošana, proti, tas jāpadara modernāks un interesantāku mērķauditorijām. Lai to sasniegtu, AIF kapacitātes projekta ietvaros “Latvijas Mazpulki” sadarbībā ar Artu Citko izstrādāja jaunu zīmola vizuālo identitāti un izveidoja sociālo tīklu ierakstu sagataves platformā “Canva”, jaunajā vizuālajā identitātē atjaunoja mājaslapu un izstrādāja sociālo tīklu lietošanas vadlīnijas mazpulku vadītājiem.Tāpat projekta ietvaros tika izstrādāta 30 video sērija, kas palīdzēja ne tikai parādīt citiem mūsu organizācijas ietekmi, bet arī izvērtēt to pašiem.Video sērija ļāva apzināties mūsu stiprās puses un palīdzēt saglabāt degsmi organizācijas darbībā un nostiprināja pārlieciību par mūsu projektu darba metodes nozīmi jauniešu izaugsmē un nepieciešamību to turpināt. 

Ņemot vērā, ka organizācijai ir daudz mazpulku vienību visā Latvijā, projekta ietvaros notika mācības par kvalitatīvu sociālo tīklu un mājaslapu saturu un fotogrāfēšanu jauniešiem un mazpulku vadītājiem par to, kā lietot jauno vizuālo identitāti un uzturēt sociālos tīklus. Apmācību laikā organizācijas biedri tika iepazīstināti ar vizuālās identitātes lietošanu, krāsu lietošanu, dokumentu un sociālo tīklu ierakstu sagatavošanu.

Papildu komunikācijas stiprināšanai, projektā tika īstenotas arī vairākas aktivitātes neprojektu ieņēmumu palielināšanai, piemēram, tika organizētas ziedojumu piesaistesminikampaņas un attīstīta mazpulku suvenīru un atribūtikas tirdzniecība interneta veikalā.

Analizējot projekta rezultātus, organizācijas pārstāvji norāda, ka jaunā vizuālā identitāte un saturs palīdzējusi nozīmīgi veicināt organizācijas atpazīstamību sociālajos tīklos.  Salīdzinot ar periodu pirms projekta, sociālajos tīklos sasniegtā auditorija pieaugusi par 23%, par 294% palielinājies Facebook lapas apmeklējumu skaitu un par 131% Instagram lapas apmeklējumu skaits, kā arī izdevies sasnieggt par 121% vairāk jauno sekotājus.

 

Notikumi

i

Piesakies jaunumiem!

Nepalaid garām aktualitātes un saņem noderīgu informāciju savā e-pastā.