Pilsēta cilvēkiem: plašākai atpazīstamībai sabiedrībā svarīgi bija stiprināt iekšējo un ārējo komunikāciju
AIF kapacitātes projekta mērķis bija sekmēt biedrības "Pilsēta cilvēkiem" atpazīstamību un palielināt iedzīvotāju atbalstu tās darbam, uzlabojot iekšējo un ārējo komunikāciju. Projekta laikā ir viennozīmīgi sekmēta gan iekšējā, gan ārējā komunikācija. Iesaistoties visiem ieinteresētajiem, ir izstrādāta komunikācijas stratēģija, apgūti komunikācijas pamati, kā arī izveidoti 5 profesionāli reklāmas klipi par organizāciju.
Biedrības dalībniekiem ļoti noderēja apmācības, tomēr tās sakrita ar pandēmija ierobežojumu atcelšanas laiku, kad cilvēki vairs ne tik labprāt piedalījās tiešsaistes pasākumos. Cilvēki ir noguruši no skatīšanās monitorā un labprāt tīklojas, mācās un uzklausa, ja aktivitātes notiek klātienē, neformālā gaisotnē. Arī vasara izrādījās ne pats piemērotākais laiks neklātienes apmācību apmeklēšanai, tāpēc turpmākajiem projektiem ļoti rūpīgi jāpārdomā apmācību formāts (klātiene vai tiešsaiste), kā arī vēl elastīgāk jāreaģē uz pamanītu motivācijas apsīkumu.
Biedrības pārstāvji min, ka "pateicoties projektam, biedrības dalībnieki ir guvuši jaunu vērtīgu pieredzi filmu veidošanā - gan kā notiek scenāriju sagatavošana, gan kā norit filmēšanas darbi. Esam saņēmuši daudz pozitīvu reakciju par video, kā arī vairāk nekā 20 jaunu pieteikumu. Tas nozīmē, ka video ir labi nostrādājis."