Zīmols. Komunikācijas stils. Komunikācijas vadlīnijas.
Pateicoties Aktīvo iedzīvotāju fonda projekta “START UP 1.0”, iepazinām zīmolgrāmatas radīšanas procesu. Zīmola izveides mērķis ir ne tikai būtiski veicināt biedrības atpazīstamību, izveidot pievilcīgu korporatīvo stilu, bet arī radīt izteiktu piederības sajūtu mūsu jauniešiem, kas iesaistījušies biedrības darbībā un aktivitātēs.
Kopā ar zīmolvedi Diānu Ņikitinu veidojām mūsu organizācijas vizuālo identitāti. Meistarklases “Zīmola spēle” laikā veidojām biedrības zīmolu, domājot par vīziju, misiju, vērtību pozicionēšanu un nosakot biedrības mērķauditoriju, zīmola stāstu un filozofiju, cerības un sociālo ietekmi. Vienlaikus ar zīmolgrāmatas izveidi, biedrībai ir tapušas arī komunikācijas vadlīnijas un plāns, kas ietver vizuālo valodu un komunikācijas stilu. Apguvām satura veidošanas “knifus” un “Canva” lietošanas trikus.
"Kāda ir vizuālā valoda? Kādā stilā un tonī veidot saturu? Kādas ir komunikācijas rekomendācijas?" atbildes uz šiem jautājumiem nu ir viegli atrodamas zīmolgrāmatā, kas atvieglos mūsu turpmāko ikdienu, veidojot saturu un komunikāciju.
Aktivitāte tika īstenota projekta “START UP 1.0” ietvaros, ko finansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija caur EZZ un Norvēģijas grantu programmu “Aktīvo iedzīvotāju fonds”.
Avots: https://talantukalve.com